Zasady zaliczania oraz sposoby weryfikacji efektów uczenia się – wymogi formalne oraz najczęstsze nieprawidłowości
05.202422
dr inż. Andrzej Karpiuk
KAiR, WE-224, 10:15
Już od ponad dziesięciu lat wydziałowa komisja ds. jakości kształcenia, na początku każdego semestru, dokonuje kontroli dostępności informacji o zasadach zaliczania przedmiotów i systemie oceniania (także pod kątem weryfikacji osiągania przez studentów założonych efektów uczenia się). Niestety, pomimo bardzo wyraźnej poprawy obserwowanej w ostatnich latach, przy formułowaniu zasad zaliczania nadal pojawia się wiele błędów i nieścisłości. W referacie przedstawiono wymogi formalne dotyczące określania zasad zaliczania, przykłady typowych błędów oraz przykłady prawidłowo opisanych zasad zaliczania.
Podziel się:
×
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.