Wpływ momentu obciążenia na minimalno-czasowy proces regulacji położenia
01.202113
dr inż. Andrzej Andrzejewski
KEEiE, MS Teams, 8:30
Wkładem pracy jest opracowanie teoretyczne oraz uzyskanie optymalno-czasowego procesu regulacji położenia w warunkach silnego obciążenia silnika serwo w wyniku badań symulacyjnych. Opisano matematycznie wpływ pasywnego momentu obciążenia oraz aktywnego momentu obciążenia na sposób generowania sygnału wyjściowego regulatora położenia w jego stanie aktywnym. Więcej informacji można znaleźć w publikacji The Load Torque Influence on Time-Optimal Position Control Process (PDF dostępny cyfrowo, język angielski, 350 kB).
Podziel się:
×
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.