Wydział Elektryczny PB

Konstruowanie nowoczesnych zabezpieczeń w sterownikach polowych – zabezpieczenie od uszkodzonych klatek w silniku

01.2020 15

dr inż. Dariusz Sajewicz

KEFiTŚ, WE-224, 10:15

Plan wystąpienia obejmuje: omówienie podstaw teoretycznych zjawiska, wpływu liczby uszkodzonych prętów wirnika na charakterystykę mechaniczną silnika oraz niesymetrii wirnika na drgania silnika. Wyniki badań laboratoryjnych uszkodzonych silników: pomiaru drgań, analizy prądu rozruchowego i w stanie pracy ustalonej silnika, metoda niesymetrycznego zasilania. Koncepcja budowy algorytmu zabezpieczeniowego. Testy laboratoryjne i weryfikacja działania zaimplementowanego algorytmu w sterowniku polowym.


Na skróty
× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.