W referacie zostanie zaprezentowany prototyp elektronicznego reduktora gazu LPG realizowanego w ramach projektu „Opracowanie innowacyjnej samochodowej instalacji LPG do zasilania benzynowych jednostek napędowych wyposażonych w bezpośredni wtrysk paliwa” finansowanego z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014–2020 działanie 1.1/podziałanie 1.1.1. Przedstawione zostaną wyniki badań laboratoryjnych w stanach statycznych i dynamicznych prototypu reduktora sterowanego elektronicznie.
Podziel się:
×
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.