Elektronicznie sterowany reduktor gazu LPG do pojazdów z silnikami o zapłonie iskrowym
03.202223
dr inż. Marek Korzeniewski
KEEiE, MS Teams, 8:30
W referacie zostanie zaprezentowana koncepcja elektronicznego reduktora gazu LPG realizowanego w ramach projektu „Opracowanie innowacyjnej samochodowej instalacji LPG do zasilania benzynowych jednostek napędowych wyposażonych w bezpośredni wtrysk paliwa” finansowanego z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 działanie 1.1/poddziałanie 1.1.1. Przedstawione zostaną dwa różne rozwiązania układu sterowania elementem wykonawczym reduktora sterowanego elektronicznie oraz wynikające z tego korzyści w odniesieniu do tradycyjnych reduktorów membranowych gazu LPG (mechanicznych).
Podziel się:
×
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.