Wydział Elektryczny PB

Elektronicznie sterowany reduktor gazu LPG do pojazdów z silnikami o zapłonie iskrowym

03.2022 23

dr inż. Marek Korzeniewski

KEEiE, MS Teams, 8:30

W referacie zostanie zaprezentowana koncepcja elektronicznego reduktora gazu LPG realizowanego w ramach projektu „Opracowanie innowacyjnej samochodowej instalacji LPG do zasilania benzynowych jednostek napędowych wyposażonych w bezpośredni wtrysk paliwa” finansowanego z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 działanie 1.1/poddziałanie 1.1.1. Przedstawione zostaną dwa różne rozwiązania układu sterowania elementem wykonawczym reduktora sterowanego elektronicznie oraz wynikające z tego korzyści w odniesieniu do tradycyjnych reduktorów membranowych gazu LPG (mechanicznych).


× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.