Czy XIX-wieczny sposób nauczania jest nadal skuteczny na politechnice?
05.202310
dr inż. Jarosław Makal, prof. PB
KEEiE, Aula 3, 10:15
Autor zamierza skonfrontować dotychczasowe wybrane metody uczenia studentów z wynikami badań socjologicznych nt. współczesnej młodzieży. Wynikające z tego porównania wnioski mogą się okazać interesujące i inspirujące dla nauczycieli prowadzących zajęcia na I roku studiów. Autor wykorzysta doświadczenia z realizacji projektu dydaktycznego ICT_EDUPAND uwzględniające rezultaty pracy z uczelni partnerskich.
Podziel się:
×
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.