Konstruowanie nowoczesnych zabezpieczeń w sterownikach polowych – zabezpieczenie od uszkodzonych klatek w silniku
01.202015
dr inż. Dariusz Sajewicz
KEFiTŚ, WE-224, 10:15
Plan wystąpienia obejmuje: omówienie podstaw teoretycznych zjawiska, wpływu liczby uszkodzonych prętów wirnika na charakterystykę mechaniczną silnika oraz niesymetrii wirnika na drgania silnika. Wyniki badań laboratoryjnych uszkodzonych silników: pomiaru drgań, analizy prądu rozruchowego i w stanie pracy ustalonej silnika, metoda niesymetrycznego zasilania. Koncepcja budowy algorytmu zabezpieczeniowego. Testy laboratoryjne i weryfikacja działania zaimplementowanego algorytmu w sterowniku polowym.
Podziel się:
×
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.