Katedra Fotoniki, Elektroniki i Techniki Świetlnej

Problemy współczesnej dydaktyki na etapie gimnazjalnym, ponadgimnazjalnym i na studiach wyższych

09.2015 29

dr inż. Marek Garbaruk

W re­fe­ra­cie zo­sta­nie na­świe­tlo­na kon­tra­sto­wa sy­tu­acja zwią­za­na z re­ali­za­cją pro­ce­su dy­dak­tycz­ne­go w gim­na­zjach, szko­łach śred­nich oraz na stu­diach wyż­szych. Wska­za­ne zo­sta­ną istot­ne czyn­ni­ki, które wiążą się bez­po­śred­nio ze sła­by­mi wy­ni­ka­mi na­szych stu­den­tów na pierw­szych se­me­strach. Omó­wio­ne zo­sta­ną po­my­sły po­pra­wy efek­tyw­no­ści re­kru­ta­cji na Po­li­tech­ni­kę Bia­ło­stoc­ką, w tym na Wy­dział Elek­trycz­ny.


× W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych.
Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.