Proces tutorski jest jedną z wielu uznanych dydaktyk akademickich. Autor pracy badał i klasyfikował procesy tutorskie. Wyniki prac mogą zostać wykorzystane w taki sposób, że znajomość cech możliwych procesów tutorskich podnosi świadomość tutoranta w podejmowaniu decyzji, jaki proces tutorski i jaki jego stopień zaawansowania jest dla niego najbardziej optymalny.
Podziel się:
×
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Akceptuję Politykę prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisie.