Kierownik – mgr Agnieszka Druć
ul. Wiejska 45D, pokój WE-003
85 746 9360, 602 773 370
we.sekretariat [at] pb.edu.pl
Zakres obowiązków
- Obsługa administracyjna, kadrowa i finansowa WE.
mgr Honorata Kruk
ul. Wiejska 45D, pokój WE-104
85 746 9396, 797 994 913
h.kruk [at] pb.edu.pl
Zakres obowiązków
- Obsługa administracyjna i dydaktyczna działalności Katedry Fotoniki, Elektroniki i Techniki Świetlnej.
mgr Ewa Sidoruk
ul. Wiejska 45D, pokój WE-104
85 746 9420, 797 994 908
e.sidoruk [at] pb.edu.pl
Zakres obowiązków
- Obsługa administracyjna i dydaktyczna działalności Katedry Automatyki i Robotyki.
- Protokołowanie posiedzeń Wydziałowej Komisji ds. Jakości Kształcenia.
- Obsługa administracyjna Konkursu o nagrodę im. Profesora Mikołaja Busłowicza.
mgr Iwona Wojciechowicz
ul. Wiejska 45D, pokój WE-104
85 746 9438, 797 994 910
i.wojciechowicz [at] pb.edu.pl
Zakres obowiązków
- Obsługa administracyjna i dydaktyczna działalności Katedry Elektrotechniki, Energoelektroniki i Elektroenergetyki.
Katarzyna Średzińska
ul. Wiejska 45D, pokój WE-040
85 746 9428, 797 994 909
k.sredzinska [at] pb.edu.pl
Zakres obowiązków
- Obsługa spraw związanych z działalnością Prodziekana ds. Rozwoju i Współpracy, w tym programów unijnych.
- Koordynacja i nadzór umów-zleceń na zajęcia dydaktyczne.
- Obsługa social mediów i Facebooka.
- Współpraca w zakresie prowadzenia spraw związanych z działaniami promocyjnymi (ofertą edukacyjną Wydziału itp.).